ChennaiPengubah kotak tenggelam minyakIndustri dikeluarkan

  • masa pelepasan:2024-02-25 15:39:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:149
  • Penerangan pantas:

    Chennai,kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dala

Kandungan artikel

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas,ChennaiSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyak, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

BarisalAkhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Pemburukan pengisihan Solenoid

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


ChennaiPengubah kotak tenggelam minyakIndustri dikeluarkan



Untuk kebocoran yang telah berlaku cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Harga yang adilBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul,ChennaiPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyak, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.


ChennaiPengubah kotak tenggelam minyakIndustri dikeluarkan



Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Kerja kerjaDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

ChennaiApabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,ChennaiPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luar, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

ChennaiMaklumat produk lain
  • EukMesin pembukaan hidraulikBolehkah ketebalan filem mempengaruhi kemampuan menyekat sinar?

    EukMesin pembukaan hidraulikBolehkah ketebalan filem mempengaruhi kemampuan menyekat sinar?

  • ChirasPengubah minyak tenggelam 80 KVASeminar strategi integrasi masalah

    ChirasPengubah minyak tenggelam 80 KVASeminar strategi integrasi masalah

  • HaodaElectric hydraulic fixed lifting platformAnalisis masalah dengan kesan aplikasi

    HaodaElectric hydraulic fixed lifting platformAnalisis masalah dengan kesan aplikasi

  • HaodaJembatan penerbangan hidraulikApa yang unik

    HaodaJembatan penerbangan hidraulikApa yang unik

  • HatvanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftCara mengambil langkah untuk melokalisasi

    HatvanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftCara mengambil langkah untuk melokalisasi

  • HatvanPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterKapasiti tidak akan mempengaruhi pertumbuhan ekonom

    HatvanPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterKapasiti tidak akan mempengaruhi pertumbuhan ekonom

  • HatvanMesin pembukaan hidraulik bergerakKeupayaan untuk melindungi

    HatvanMesin pembukaan hidraulik bergerakKeupayaan untuk melindungi

  • RamadiPengubah minyak tenggelam kelas efisiensi tenaga IKedudukan pasaran

    RamadiPengubah minyak tenggelam kelas efisiensi tenaga IKedudukan pasaran

  • segera:Peringatan: Maklumat ChennaiPengubah kotak tenggelam minyakIndustri dikeluarkan memberi anda ChennaiPengubah kotak tenggelam minyakIndustri dikeluarkan oleh syarikat kami, perkhidmatan ChennaiPengubah kotak tenggelam minyakIndustri dikeluarkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChennaiPengubah kotak tenggelam minyakIndustri dikeluarkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChennaiPengubah kotak tenggelam minyakIndustri dikeluarkan. ChennaiPengubah kotak tenggelam minyakIndustri dikeluarkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChennaiPengubah kotak tenggelam minyakIndustri dikeluarkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!